pascalenmarieke.reismee.nl

Niet meer telefonisch bereikbaar

Bellen, smsen en Whatsappen zal de komende twee maanden niet meer lukken. Tijdens de busreis van Otavalo naar Baños zijn we beroofd van onze telefoons, gloednieuwe spiegelreflexcamera, zonnebrillen en iPod. Het is, ongelooflijk maar waar, boven onze neus gebeurd en we hebben niets in de gaten gehad. Geluk bij een ongeluk is dat we de belangrijkste spullen (paspoorten, portemonnees, iPad en e-readers) nog hebben. Morgen gaan we aangifte doen bij de politie en maar op zoek naar een nieuwe camera. Tja, waar we 3,5 week van minuut tot minuut genoten hebben, is dit wel een enorme domper. Natuurlijk, het zijn maar spullen, maar toch... Mochten jullie de komende maanden contact met ons willen zoeken, doe dat dan via onze mailadressen (Gmail), Facebook of Skype (Pascal Hogeterp).

Mars

Jeetje, kan me voorstellen dat het een enorme domper is! Inderdaad zijn maar spullen, maar toch wel een paar belangrijke spullen! Mail jullie binnenkort wel weer! Xx

Yvette

He getver, wat shit zeg! Ecuador is echt niet fijn qua criminaiteit...Hoewel dit natuurlijk overal gebeurt. Ik hoop dat jullie toch hebben kunnen genieten van Ecuador tot nu toe? Veel plezier nog verder evengoed, hoop dat jullie het gauw van jullie af kunnen zetten... (PS weet nog wel een winkeltje in Banos waar je een nieuwe camera kan kopen, daar hebben wij er ook 1 gekocht :-))

FrankdeR

He, wat kut om dit te lezen zeg. De mindere kant van het reizen...bah. Gelukkig niet bedreigd of iets denk ik? Succes met de aangifte en shoppen van nieuwe spullen. (hebben jullie wel de foto's op de ipad staan?)

groetjes!

Rianne

Oh jee, wat vervelend zeg! Gelukkig hebben jullie je paspoorten, ereaders en iPad nog. Ik hoop dat jullie toch weer kunnen genieten na deze domper.
We mailen;-) xxxx

Cornella

Hi!allereerst van harte met Frank :) We zullen hier vanavond een drankje op jullie doen. Verder zwaar balen van jullie spullen.. Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe camera voor meer van die fantastische fotos!xx

Menno

Wat irritant zeg. Hebben jullie alle foto's opgeslagen?

Sacha

Heel heel vervelend. Laat je vakantie niet verpesten hoor.
Het is wel verschrtikkelijk balen. Dit wil je toch niet. Hopelijk komt er gauw een nieuwe camaera. Gelukkig heeft Frank H. al heel wat foto's van jullie binnen gehaald.
Wij denken aan jullie.

Leon

Jammer, maar er komen nog veel leuke maanden aan.

Frank C

Ha Zus en Pas!

Wat k*t is dit zeg. Snel vergeten, hoe moeilijk het ook is en genieten van de rest van jullie vakantie!

XX

Annemiek van hiernaast ;-)

ECHT NIET LEUK!! STELLETJE HUFTERS!!!
Effe aangifte doen en niet te lang bij stil staan. Snel weer leuke mooie dingen gaan doen en dan zijn jullie dit zo weer vergeten (hoop ik). Blijf genieten! XX

paul en Nel

Wat ontzettend vervelend,wij zijn gewaarschuwd !