pascalenmarieke.reismee.nl

Dag New York, hallo Miami...

Hai, De eerste week van onze reis zit er alweer op. Wat vliegt de tijd! Bij de vorige update stonden we op het punt om naar de NY Yankees te gaan. Na een enerverend begin werd het al snel een saaie wedstrijd. Inning na inning zonder enige score volgde. Pas in de laatste inning werd het weer spannend toen de NY Yankees op gelijke hoogte kwamen. Uiteindelijk wisten de NY Yankees pas in de twaalfde inning toe te slaan en gingen er met de overwinning vandoor. Het was een lange zit, maar we hebben wel waar voor ons geld gekregen! De dagen na het honkbal hebben we de stad verder verkend. Slenteren door Chinatown, Little Italy en Soho, fietsen langs de Hudson River, zonnen en lezen in Central Park; we hebben het allemaal gedaan. Ook zijn we naar de musical Phantom of the Opera geweest. Erg leuk, temeer omdat we 40% korting op de kaartjes hadden én op rij 3 zaten. Na veel gezien te hebben (en veel koffiestops bij de Starbucks te hebben gemaakt) vinden we het ook wel tijd voor de volgende bestemming. Inmiddels zijn we in een hotel in Miami aanbeland. Niet gepland overigens. We zouden nl. in Miami overstappen op een vliegtuig naar Quito, maar aangezien we een kwartier moesten wachten voordat een gate vrijkwam én het vervolgens niet lukte om de 'slurf' aan het vliegtuig vast te koppelen, misten we onze aansluiting. Nu slapen, dineren, ontbijten en lunchen we op kosten van American Airlines in een Best Western-hotel. Morgenmiddag is poging twee om naar Quito te komen. We zullen daar maar 1 nacht blijven, omdat we maandag al doorvliegen naar Galapagos. Iets waar we erg naar uitkijken. Of we daar het internet op kunnen, is nog maar de vraag. Het kan dus zomaar zijn dat je twee weken niets van ons hoort. We zullen zien! Beso, Pascal en Marieke PS: alle activiteiten in New York die we als kado voor ons huwelijk hebben gekregen zijn verzilverd. Op twee dingen na: het bezoek aan Park Amersfort (Kevin & Marloes: dit lag ver buiten Manhattan) en de helikoptervlucht. I.p.v. deze vlucht hebben we musicalkaartjes gekocht. E&R, J&B, F&A, M&L, O&I en B&G: hopelijk kunnen jullie je erin vinden. En zo niet, dan niet ;)

Marloes & Kevin

Hi P&M, wat hebben jullie al veel gedaan en wat klinkt het allemaal leuk! Heel veel plezier op Galapagos! Dikke kus vanaf de Remise!

FrankdeR

He! Hadden jullie goed zicht tijdens het honkbal? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen op Galapagos, nogmaals, geniet ervan! Groetjes!

Danielle

Ha Marieke & Pascal, Leuk om jullie zo te volgen. Klinkt heerlijk!
Veel plezier en genieten, groetjes Danielle

sacha

Proberen te skypen, maar niet gelukt. We denken dus dat jullie vlucht van de volgende dag wel gelukt is. Hopelijk konden jullie nog een beetje van Miami zien.

paul en nel

Leuke verhalen,tot in Lima ??

Annick

Hoi! Leuk om jullie verhalen te lezen! Ben net als Frank erg benieuwd wat jullie van Galapagos vinden. Doe barbapapa de groeten ;-) en geniet ervan!

Groetjes,
Annick

Sacha en Frank

PASCAL HEEKL HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. OOK MARIEKE FEFELICITEERD MET PASCAL.

Ik ben benieuwd waar jullie vandaag zijn. Maak er een mooie dag van. Veel liefs van ons xxxxx Sacha en Frank

ome Hein pastoor

Hallo Marieke en Pascal
Van Sacha ontving dit mailadres, toen ik je wilde feliciteren met je verjaardag, Pascal. Bij deze. En jij Marieke ook proficiat met Pascal. Ik wens jullie een geweldige reis, waardoor je voor heel lange tijd weer volop geïnspireerd zult zijn. Hein

FrankdeR

Heee! Ik hoop dat jullie een mooie zonnige verjaardag hebben gevierd op Galapagos!

Groetjes!!