pascalenmarieke.reismee.nl

Nog een weekje te gaan...

Hai,

Over een week is het zover. Danzitten werond deze tijd in het vliegtuignaar New York.En wat hebben we er zin in!

Nadat we de afgelopen weken vooral bezig zijn geweest met onze bruiloft, is het vizier nu echt gericht op onze huwelijksreis. De backpacks zijn uit de kast gepakt, de eerste - nuttige - boodschappen zijn gedaan en onze e-readers staan vol nieuwe boeken. Daarnaast hebben we vandaag onze eerste activiteiten in New York geboekt. Op 2 oktober zitten we - met dank aan Frank & Cornella en Jos & Judith -in het Yankee Stadium. Daar spelen de New York Yankees om 7:05 PM tegen de Boston Red Sox. Ook gaan we op 3 oktober met een gids door Central Park fietsen en verzilveren we dus de kado's van Marijke & Mervyn en Harmke & Arjan. Hoe de rest van het programma er in New York uitziet? We zien het wel. Natuurlijk staan de standaard bezienswaardigheden op het programma, zullen we gaan shoppen en willen we naar een musical op Broadway. En als er tijd over is, willen we graag een beetje relaxen. We hebben tenslotte hectische weken achter de rug!

Maar voor het zover is, moeten we nog een hoop doen. Werk afronden,volleyballen,naar de kapper, Spaanse les, tas inpakken en natuurlijk afscheid nemen...

Pascal & Marieke

Reacties

Reacties

Mars

Ow wat gaan jullie het leuk krijgen! Ga enorm uitkijken naar jullie verhalen! Maar ga jullie ook heel erg missen. Heel veel plezier en ga enorm genieten!!
Liefs, Mars

Annemiek

Oooo wat zal ik een rust krijgen!! 3 maanden lang geen mensen die bij het verkeerde huis aanbellen, plantenbakken die verplaatst worden, deuren die met sneeuw gebarricadeerd worden en smsjes of ik alsjeblieft mee ga hardlopen!!!

Maar ik zal jullie ook wel missen: wie doet mijn post als ik op vakantie ben, wie motiveert mij in mn sportschoenen, wie lapt er even snel mn ramen (pascal), wie neemt de postpakketjes nu in ontvangst en wie heeft mijn sleutel als ik mezelf heb buitengesloten???? HELP!!

Maar no worries, ik red me wel ;-)

Jullie gaan weer een onvergetelijke reis tegemoet, heel veel plezier!

Liefs Annemiek

Daphne

Heel veel plezier, lieve buurtjes. Geniet ervan!
We kijken uit naar de mooie verhalen tijdens jullie reis en zullen jullie natuurlijk missen ;)

Oma Hogeterp

Een fijne reis gewenst Liefs oma

Sarah & Rombout

Buen viaje!!!!!!!!!
Tot over een half jaartje!

Frank de R

He! Goede vlucht gehad?!
Have fun in New York, New York!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!